't Begint te kieteln - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Tashina Toune - WaarBenJij.nu 't Begint te kieteln - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Tashina Toune - WaarBenJij.nu

't Begint te kieteln

Door: Tashina

Blijf op de hoogte en volg Tashina

08 Maart 2014 | Nederland, Veenendaal

Zoals de meesten alweer weten vlieg ik 29 maart richting Indonesië. Daar ik weet dat velen vorig jaar genoten hebben van mijn reisverslagen vanuit Borneo heb ik daarom dit jaar weer besloten weer een blog bij te houden. En ja hoor al is het nog een dikke twee weken. Het begint inderdaad alweer te kietelen om te vertrekken. Nog deze week even de laatste vaccinaties regelen. Het visum in orde brengen en dan kan het pakken al weer bijna beginnen.

En dan lekker drie maanden genieten van zon, bruin worden, vakantie gevoel en werken met wildlife. Welk wildlife en details komen later nog, want binnenkort heb ik weer drie maanden lang om jullie overal over te vertellen.

  • 08 Maart 2014 - 22:54

    Tinie:

    Reken maar dat ik je verslagen wil lezen!

  • 09 Maart 2014 - 06:05

    Sienna Obdeijn:

    Hee Tashina!
    Leuk dat je weer een blog gaat bij houden, ik ga je volgen ;)
    Geniet van de leuke spannende weken voor vertrek en van de reis zelf natuurlijk.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tashina

Mother nature is my god and i'm ready to see what else she created on this world for me to discover.

Actief sinds 08 Maart 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 4160

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 23 Juni 2014

Stage op Jakarta

19 April 2013 - 21 Juni 2013

Stage in Borneo

Landen bezocht: